The Walrus was Paul
Ifølge Trikken jobbes det kontinuerlig med sikkerhet, og en målsetting er å redusere antall bråbremser og skader i forbindelse med fall i vogn.
Aktuelt byrå
Publicis Kitchen
Kitchen har dramatisert dette på platehistorisk vis ved å herme etter Beatles' legendariske omslagsfoto til «Abbey Road».
Å gjøre en pastisj av Beatles' siste innspilling («Let it Be» ble sluppet etter, men innspilt før) er bortimot en egen reklamekategori.
Almenheten lar seg åpenbart begeistre, og rasker med seg plakatene fra buss og bane for å pynte opp studenthybelen.
Teamet fra byrået: Ole Henrik Stubberud og Heidi Mittun-Kjos
AD-assistent: Ingvild Selliaas
Konsulent : Bjørn Polmar
Prosjektleder: Mette Løland
Fotograf: Marius W. Hansen
ce7aff64-af29-4647-97b9-f1a0dd179d80.pdf
Involverte byråer
Publicis Kitchen