Snop i tolltrøbbel

Å komme seg forbi tollmyndighetene i USA er ikke bare-bare om du har pakket en pose Nidar Smash i bagasjen.

17424 91177 original
17425 f4f2a original
17426 831fe original
17427 d20fd original
17428 35e32 original
17429 7f422 original
17430 73286 original

DDB Oslo er ute med ny kampanje for Nidar Smash, en kunde som har opplevd stor suksess tidligere hos byrået (blant annet ved å gå til topps i fjorårets Stella-konkurranse).


Den nye kampanjen er laget over samme lest som tidligere; «Det skal godt gjøres å spise bare én», men handlingen er denne gangen lagt hos tollmyndighetene i USA. Hele 7 filmer er produsert.


Briefen var å lage èn film, men det ble tre lange og fem korte, «forklarer» de på ordknapt vis hos byrået i Wergelandsveien.


Kreativt team: Preben Moan og Joachim Bjørndahl
Konsulent: Tor Arnø
Prosjektledelse: Helene Danielsen
Byråprodusent: Cyril Boije
Regi: Nic&Sune
Produksjon: Motion Blur v/ Richard Patterson
Ansvarlig hos Nidar: Martin Tukun

Involverte byråer

87032 eb28c original

NORD DDB