Takker for ti harde år

TBWA\OSLO har utviklet en kampanje for å markere Viagras 10 års-jubileum i Norge.

16519 ba5a9 original
16520 a5a9b original
16521 dd5d4 original
16522 f31fd original
16523 a9987 original
16524 20323 original
16525 9d462 original
16526 a3ec6 original
16527 cbd0d original
16528 fefc7 original

Byrået feiret jubileet ved totaldominans i magasinet Dagens Medisin.

– Det ble lage to løsninger, en for å markere feiringen av 10 års-jubileet, og en løsning hvor strategien var å bevege seg bort fra rasjonelle produktargumenter og «sexvitser», til et intelligent og menneskelig budskap om bedret livskvalitet, forteller byrået.

Teamet på jobben var Eva Knudsen, Cecilie Falch, Trygve Sørli, Henrik Bydal, Robin Snasen Rengård, Benjamin Aker (kreatører), Ketil Løkke (planner), Kristine Lie Ludvigsen (prosjektleder) og Per Øivind Bang (konsulent).


Involverte byråer

TBWA\Oslo