Festivalmoro fra Djuice

Arbeid av Kitchen Reklamebyrå

Mobiloperatøren gjør et fremstøt i anledning Hovefestivalen, basert på et nå ikonisk avisbilde fra nedlagte Quartfestivalen.

Djuice er tilstede på Hove som innholdsleverandør i forhold til mobil oppdatering om festivalprogrammet. I den anledning har Kitchen laget en vri på Dagbladets klassiske festivalbilde av to kopulerende festivaldeltakere på Quartfestivalen fra nittitallet. Annonsen ble trykket som helsidesannonse i Dagbladet forleden.
– Dagbladets snapshot av to ivrige festivaldeltagere som hygger seg i strandkanten fra noen år tilbake huskes av mange som et ikonbilde på festival, fest og frihet. Vi syntes det passet bra å gjenskape bildet med en liten vri for å fortelle at djuice er tilstede med mye moro på festival i sommer, forteller konsulent Rune Roaldsvig.

Arbeidsgruppe i Kitchen: Eirik Stensrud, Thomas Askim, Håkon Stensholt, Suzanne Bonnevie og Rune Roalsvig.

Fotograf: Mathias Fossum

Ansvarlige i djuice: Emilie-Alexandra Pedersen, Christian Larsen og Alexander Osa.

Kommentarer

Benedicte Wessel-Holst

11 år, 3 måneder siden

He, he he!

Pål Jespersen

Senior Art Director/Kreatør i Creuna

11 år, 3 måneder siden

FETT!