SMFB fortsetter lanseringen av mobilt bredbånd for Tele2 med en radiokampanje, produsert av Sagveien Resort.
– Det er ganske vanlig med radio på internett, men man hører sjelden internett på radio, så det måtte vi bare prøve. Vi synes i ettertid at nettet gjør seg ganske bra i dette mediet, tross mangelen på interaktivitet. Det sier kanskje noe om radioens potensial. Likevel vil det aldri slå internett på internett, så vi vil uansett oppfordre
alle til å skaffe seg mobilt bredbånd, sier teamet i en kommentar.
De kreativt ansvarlige hos SMFB er Hans Martin Rønneseth, André Koot, Alexander Gjersøe og Bjørnar Olsen. Jannecke Østvold er prosjektleder, Christian Steen er konsulent. Trioen Jon Iver Helgaker, Jonas Torgersen og Torstein Tanum Morstad har stått for produksjonen hos Sagveien Resort. Ansvarlige hos Tele2 er Kyrre Bekkelund og Christian Sæterhaug.
Kampanjen starter på kommersielle radiokanaler i skrivende stund.
Klikk på «neste»-pilen i mediaspilleren for å høre kampanjen.
fe92c7e2-e340-4dbc-98c8-13daabcfac33.mp3
336814bb-ea19-4bb4-b779-4da33c9813a1.mp3
a0306743-4134-4e94-8f65-3941e23702f9.mp3
c18f4aa2-45ac-4dfb-9f9d-7e588da15e9a.mp3
9102e347-4a3e-46a8-a238-07c1f63d50c9.mp3
e5363d54-78b1-4ffd-bf29-9bc6a26c09a6.mp3
Involverte byråer
SMFB