Pene mennesker vil ha nummeret ditt

Arbeid av

I dag lanserer SMFB og Tele2 sin første kampanjeside. Løsningen er tuftet på konseptet «Cheap calls are hard to resist».

– Tele2 har lenge ønsket å gjøre noe nyskapende og relevant på Internett, særlig mot de yngre målgruppene. Så da briefen kom var det duket for mye thaimat i aluminiumsbokser, sier daglig leder i SMFB Christian Steen.

Jakten på en enda tjukkere geek Det kreative teamet bak nettsiden forteller om en spennende og utfordrende prosess, ikke minst fordi de tekniske løsningene som ligger til grunn delvis måtte utvikles spesielt for anledningen.
– Vi har lært at hvis en geek forteller deg at idéen ikke er mulig å gjøre, må man bare finne en tjukkere fyr med enda mørkere ringer under øynene, uttaler teamet.

Prøv siden her.

Team: Hans Magne Ekre/Alexander Gjersøe
Web Director: Sophia Lindholm
Prosjektleder: Jannecke Østvold
Konsulent: Christian Steen
Produksjon: ACNE
Kundekontakt: Kyrre Bekkelund/Christian Sæterhaug
Mediebyrå: Starcom

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.