Nostalgisk kampanje fra Audi og Bates

Arbeid av Bates

Det er mye gammelt nytt i de siste Audi-annonsene. Se den nye kampanjen her.

Kjærlighet må pleies, uansett om den i utgangspunktet er aldri så sterk og dette gjelder også for biler. Det mener i hvert fall Audi som i disse dager er ute med en ny kampanje. Bates har laget de nye annonsene som skal på trykk i magasiner.

– Å benytte seg av et autorisert verksted er den sikreste måten å ta vare på den unike Audi-følelsen. Her finner du den dedikerte ekspertisen som er nødvendig for at din bil skal fortsette å være og føles som Audi, sier kreativ leder Thorbjørn Naug.

Annonsene tar utgangspunkt i tre klassiske Audi-modeller, hvor stil og billedmaner fra når de ulike bilene var nye er gjenskapt.

De tre bilene som er avbildet er Audi 100 fra 1970, Audi 100 Coupé S fra 1971 og Audi quattro fra 1986.

Art Director: Thorbjørn Naug
Tekstforfatter: Ola Øvrelid Prosjektleder: Tor Anton Bjørge  Konsulent: Carl Fredrik Elshaug Bækken Fotograf: Glenn Røkeberg Ansvarlig hos kunde er Tom Nordby.

Venstreklikk i mediespillervinduet for å laste ned annonsene. Klikk plusstegnet for å se en annonse i større versjon.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.