Er det virkelig sant?

I disse dager ruller Hurtigruten ut sin kampanje i forbindelse med den internasjonale kataloglanseringen.

17328 72c3a original
17329 7538f original
17330 1199a original

I ulike medier skal nordmenn vises hvor fantastiske våre egne naturopplevelser faktisk er.

Hurtigruten har nesten 450.000 passasjerer. På hver eneste seiling og hver eneste dag vil disse oppleve flotte naturopplevelser. Dette er en kampanje for folk som vil planlegge en opplevelsesrik ferie i 2009, sier Kent Inge Pedersen, markedssjef i Hurtigruten Norden.



Utelandske turister sier mye rart
Kampanjen er basert på virkelige uttalelser fra utenlandske turister som har reist med Hurtigruten. Disse er brukt i annonser, på nett og annet materiell i forbindelse med kampanjen.

Utenlandske turister tror knapt sine egne øyne når de ferdes langs norskekysten. De blir bergtatt av storslått natur og spektakulære opplevelser. Dette har vært grunnlaget for kampanjen. Vi ønsker å sette fokus på det man faktisk kan oppleve i de farvannene Hurtigruten ferdes i, sier Svein Roger Selle, adm.dir i MK Bergen Reklamebyrå.



I mange kanaler
Kampanjen fra Hurtigruten kjøres i et stort antall kanaler. Den blir å finne på turneskipet som reiser fra Bergen til Kirkenes, hos reisebyråer, i aviser og på nett.

MK Bergen har laget kampanjen.

Involverte byråer

39028 2217e original

MK Norway