Tar nedgangstidene på alvor

Rema 1000 kjører i disse dager en stor kampanje som handler om hvor mye du kan spare ved å velge riktig butikk.

17692 36441 original

Kampanjefilmen som går på de største TV-kanalene har en litt annen vri: Filmen handler om en råkjører som sparer både penger og prikker, fordi han er så heldig å havne i «riktig» politikontroll.

Byrå: DDB Oslo ved

AD: Tone Garmann

Tekst: Jørgen Gjærum

Rådgiver: Elisabeth Holter-Schøyen

Prosjektleder: Anita Nørsett Dahl

Byråprodusent: Jessica Paine

Produksjonsselskap: Komet film

Regi: Jens Lien

Produsent: Jørgen Mjelva

Kunden er REMA 1000 ved:

Hilde Karlsmyr, Johan Stålhammar og Lillian Steinsnes

Involverte byråer

87032 eb28c original

NORD DDB