Tar Sats

Tradisjonen tro bruker treningskjeden Sats januar på å rekruttere nye medlemmer. Kampanjen er det Ernö som står bak.

17484 97706 original
17485 386ed original
17488 e37f3 original
17489 be84e original
17490 f3954 original

T-skjortene er brukt for å beskrive hvor forskjellige treningsbehov kjeden kan dekke med sine programmer, og ikke minst inspirere folk til å reflektere litt mer over hva de har lyst til å oppnå med treningen sin.

Siden vi hadde satt oss som mål å bruke de slitte plaggene i sin originale form, gikk en stor del av jobben ut på å lete etter de riktige T-skjortene og singletene. Her fikk vi god hjelp av fotograf Sigve Aspelund, forteller Dagmar Kollstrøm, AD i Ernö.

Radiospottene er forøvrig basert på en idé laget av to elever fra Westerdals som hadde minipraksis hos oss, legger hun til.

I mediespilleren: Fem utendørsboards og tre radiospotter.



Team fra Ernö har vært:

Tekst: Dagmar Kollstrøm, Ulrik Solum Waagsether, Sven Arild Storberget

AD: Trond Vestengen, Sindre Veseth Foss, Morten Fredagsvik

AD-assistent: David Richardson

Prosjektleder: Marie Bjørnskau

Konsulent: Odd Rune Farsund

Fotograf: Sigve Aspelund

Verdens Sterkeste Mann:

Regi: Espen Nordal

Lyd: Kjetil Røst Nilsen

Produsent: Cathrine Boije

Ansvarlig hos kunde: Svein Optjernsberget og Hilde Børufsen

bfdc4bf8-5591-4649-9c20-3a753c4bd561.mp3

17486-9c49a-original.mp3
Last ned

bf389465-6b10-40bd-bfc8-278cb411c252.mp3

17487-3a0a1-original.mp3
Last ned

5a4ac43e-b1c4-48e5-af9f-174217e95f41.mp3

17491-c517d-original.mp3
Last ned

Involverte byråer

47602 a5af7 original

Ernö