Målet med lanseringen er å røske opp blant litt kjedlige smaker i frysedisken med en rekke nyheter og produkter som faktisk smaker noe.
Målet for reklamen på TV er på mange måter det samme. Fryst vil bryte med en del standarder for det man opplever som oppskriftsmessige reklamefilmer for mat, og har valgt å fokusere på bevaring av den gode smaken. Byrået har i første omgang laget to reklamefilmer som går på lufta i neste uke.
Lanseringen på TV suppleres av web og in-storeaktiviteter.
I mediespilleren: To 60-sekunders profilfilmer, samt to 20-sekunder lange oppfølgere.
Byrå: SMFB
Arbeidsgruppe: Stig Bjølbakk, Carl-Erik Conforto, Lasse Polmar, Vibeke Wiedswang
Produksjonsselskap: Acne Film
Regi: Tomas Skoging, Marcus Svanberg
Produsent: Pål Åsberg, Karolina Sjöborg
Etterarbeid: The Chimney Pot, Stockholm
Kundeansvarlig: Sverre Meinich-Bache
Involverte byråer
SMFB