Iskaldt fra SMFB

En helt ny merkevare har dukket opp i frysedisken. Den nye produktserien fra Nortura har fått navnet Fryst, og SMFB har laget reklamen.

16836 3edec original
16837 850cf original
16838 5e134 original
16839 184b1 original

Målet med lanseringen er å røske opp blant litt kjedlige smaker i frysedisken med en rekke nyheter og produkter som faktisk smaker noe.

Målet for reklamen på TV er på mange måter det samme. Fryst vil bryte med en del standarder for det man opplever som oppskriftsmessige reklamefilmer for mat, og har valgt å fokusere på bevaring av den gode smaken. Byrået har i første omgang laget to reklamefilmer som går på lufta i neste uke.

Lanseringen på TV suppleres av web og in-storeaktiviteter.

I mediespilleren: To 60-sekunders profilfilmer, samt to 20-sekunder lange oppfølgere.

Byrå: SMFB

Arbeidsgruppe: Stig Bjølbakk, Carl-Erik Conforto, Lasse Polmar, Vibeke Wiedswang

Produksjonsselskap: Acne Film

Regi: Tomas Skoging, Marcus Svanberg

Produsent: Pål Åsberg, Karolina Sjöborg

Etterarbeid: The Chimney Pot, Stockholm

Kundeansvarlig: Sverre Meinich-Bache

Involverte byråer

22656 cabdf original

SMFB