Byssan lull

Arbeid av Grey Oslo

Sjefer sover bedre når de får arbeidskraften sin fra Manpower, ifølge Grey, som har laget en radio- og annonsekampanje for selskapet.

I disse ulvetider der mange kvier seg for å fastansette, kan det være greit med den fleksibiliteten og handlefriheten det gir å ha en vikar. Det er innsikten bak
radiokampanjen for Manpower, samt en annonse som er på trykk i finanspressen denne uken.  
 
– Temaet er nattasanger for næringslivsledere. Og i likhet med nattasanger flest, blir de fremført uten instrumenter og med den skjøre røsten man har. Briefingen til skuespiller var grei: Forestill deg at det ligger en sjef i blåstripet skjorte som skal sovne i fanget ditt, forteller teamet fra Grey.

– Det virket. Slik kan man også hevde at sang er en relevant måte å fremføre et reklamebudskap på, avslutter de.
 
Team: Tom Nissen og Sverre Hytten
Produksjonsselskap: Både Og ved Øystein Johnsen

Klikk neste-pilen for å høre radiospottene.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.