Nationaltheatret er et kulturelt monument, mer er også kjent for sin evne til å være relevant og utfordrende i samtiden.
Resultatet er en spennende blanding mellom det klassiske og moderne, med gode verktøy til for å møte nye uttrykk og medieutfordringer, sier Svein Haakon Lia, kreativ leder og partner i Bleed.
God smak. Bleed har i en årrekke vært med å definere hva som er god smak innenfor grafisk design i Norge, og har dessuten vært ambassadør for norsk design i utlandet. Dette alene kunne vært grunn god nok til å velge Bleed som samarbeidspartner da vi skulle i gang med å pusse opp vår visuelle profil, sier Ingrid E. Handeland, informasjonssjef hos Nationaltheatret.
Det som likevel har vært helt avgjørende for resultatet er at Bleed allerede hadde samarbeidet med Nationaltheatret i fire år da prosjektet startet. Vi er veldig fornøyd med resultatet og håper og tror at vi skal ha glede av den nye profilen i lang tid framover.
Involverte byråer
Bleed