I to annonser, to radiospotter og en serie PR-aktiviter reflekterer Norsk Sjømannsforbund over tematikken og oppfordrer oss alle til å tenke over hva et regjeringsskifte betyr for hverdagen. Norsk Sjømannsforbund har lang erfaring med hva utflagging har å si for tap av arbeidsplasser, en problemstilling som også har blitt en realitet for flere yrkesgrupper.
Bekymringen for tap av jobber bør være like reell i en sofa på Stovner som den er på en skute i nordsjøen. En kombinasjon av maritimt språk, et mykt og nært uttrykk, samt en oppfordring om refleksjon rundt temaet mener vi helt riktig for denne kampanjen, sier teamet fra Dinamo.
Fotoene til annonsene er tatt av Guri Dahl/tinagent.no og radiospottene er produsert hos Verdens Sterkeste Mann.
Dinamos team:
AD: Hanne Martinsen
Tekstforfatter: Victoria Marie Evensen
Konsulent: Erik Loe
Prosjektleder: Unni Rolfsen
AD assistent: Guro Trevland
PR: Eskil Sivertsen
9e6223c3-7ee1-4c06-9644-ced738ad1b0b.mp3
f0eb2f10-34bd-4692-bbdd-a533cc803583.mp3
Involverte byråer
Dinamo AS