Utfordrer Mills i ny kampanje

Arbeid av MK Norway

Kavli ruller ut en stor kampanje for sin nye majones. Denne skal bidra til at produsenten spiser markedsandeler fra Mills.

Det er MK Bergen som står bak kampanjen. Byrået lot seg inspirere av Gullhår og de tre bjørnene.

– Mills er nær sagt monopolist når det gjelder majones. Dette ønsker vi å gjøre noe med. Derfor har vi laget en majonestube med en smart justerbar åpning. Dette er hovedtemaet i kampanjefilmen som nå blir å se på ulike TV-kanaler, sier Lise Godfrey, markedsdirektør i Kavli.

 I filmen møter vi lillebjørn, mellombjørn og storebjørn.
– Gjennom de tre bjørnene har vi forsøkt å dramatisere det som er en liten verdensnyhet i kjølehyllen. Nå kan man glemme saksen og krangel om ulike størrelser på majonespakken. Denne majonestuben har en størrelse som passer for alle, sier Svein Roger Selle, administrerende direktør i MK Bergen Reklamebyrå.

Produsert i Sverige. Filmen er laget av det svenske produksjonsselskapet Acne Film.
– MK har hatt et ønske om å knytte til seg spennende produksjonsmiljøer uavhengig av geografi og landegrenser. Dette er første gang disse selskapene samarbeider, og dette har fungert utmerket, sier Selle.

Kampanjen blir også å finne på TV, i aviser/magasiner og butikk.

Team MK: Britt Hege Karlsen, Jon Hjørnevik, Snorre Martinsen, Per Lund og Svein Roger Selle

Acne: Produsent Marie Jobelius og regissør Sebastian Hedin

Hos Kavli: Lise Godfrey, Anders Q. Fosse

Kommentarer

Alf Bendik Bendixen

10 år, 4 måneder siden

Den som gidder å vente på å få med seg
at denne reklamen handler om en ny majones med en produktfordel i åpningen av tuben må gratuleres. Søt film (som sådan), men en elendig reklamefilm.

Alf Bendik Bendixen

10 år, 4 måneder siden

Skriv her