To parker, dobbelt så moro

Årets kampanje for Kristiansand Dyrepark tar for seg deres største satsing på mange år, Badelandet.

18238 544f3 original
18240 16999 original
18241 5cfe0 original
18242 28f26 original

Utfordringen for Recommended lå i at det ikke eksisterte noen bilder av det nye Badelandet, og fremdeles skulle denne nyheten være stoppeffekten for hele kampanjen. Det var også viktig for kunden at trekkplastre som Kaptein Sabeltann og dyrene ble tydlige i all kommunikasjon.

Kampanjen ble kjørt nasjonalt på print og radio. Annonsene ble satt med to påfølgende innrykk i samme trykksak slik at nyheten, Badelandet, kom tydligere frem.



I mediespilleren: Fire annonser og to radiospotter.

Recommended: Karolina R. Hogga, Kim Skarning Andersen, Jostein Syvertsen, Ronny Reisvold, Pål Gravdahl, Christian Bråthen-Nordland

Foto: BillyBonkers

Radioproduksjon: Sanden Media

Ansvarlig hos kunde: Roger Lian

39a5a364-760e-4cd2-a6ff-c45c8ea598f9.mp3

18237-30949-original.mp3
Last ned

e3253fc9-20ed-44e4-82ed-8b4e6570cc06.mp3

18239-85e08-original.mp3
Last ned

Involverte byråer

Recommended Norway