Anna Anka gjør en god deal

Coop Prix, Try og Anna Anka tar «God deal»-konseptet et glamorøst skritt videre.

19087 9a38d original

Lavpriskonseptet «Smil du har gjort en god deal» har vært en suksess for Coop Prix, ifølge Try. Nå kommer neste kapittel i reklamekampanjen, og denne gang er det Anna Anka som har vært i butikken og handlet.

Selv Hollywood-fruer må ha mat, og Coop Prix gjør ingen unntak: Kjøper du en «god deal»-vare, får du med en annen på kjøpet.

Team fra Try:

AD: Karin Lund

Tekstforfatter: Øystein Halvorsen

Konsulent: Helge Gjertveit

Prosjektleder: Lise Schelvan

Ansvarlig hos Coop Prix: Jorun Thue og Kari Grothe Karlsen

Produksjon: Trøbbel

Regi: Steinar Borge

Produsent: Miriam Pedersen Eeg

Involverte byråer

Frame

TRY