En gang utfordrer. Alltid utfordrer.
Denne profilkampanjen markerer starten på “nye” NetCom
Aktuelt byrå
MediaFront
NetCom hadde i løpet av de siste årene blitt mer og mer utydelige, og fremstod mer og mer som en blek kopi av Telenor. Sannheten var faktisk at NetCom i lang tid hadde drevet innovasjonen i telekom-kategorien, men de følte det var håpløst fordi de alltid ble kopiert av Telenor uansett hva de gjorde. Vi måtte minne folk på hvem som var den originale utfordreren til Telenor, for å igjen skaffe NetCom en tydelig utfordrerposisjon i markedet. Derfor var det vikitg å se helt annerledes ut en Telenor, snakke på en lett og leken måte, og å være den lille irriterende lillebroren de jo egentlig alltid har vært. Denne profilkampanjen markerer starten på “nye” NetCom. En gang utfordrer. Alltid utfordrer.
4617-ecedd-original.pdf
4608-f458d-original.pdf
4600-bef79-original.pdf
4605-fa073-original.pdf
4618-c4483-original.mp3
4609-a9ab0-original.pdf
4601-81fb9-original.pdf
4614-6112d-original.pdf
4606-9d013-original.pdf
4619-61586-original.mp3
4602-fa5d6-original.pdf
4616-a17bd-original.pdf
4607-2e905-original.pdf
4603-e91f8-original.pdf
Involverte byråer
MediaFront