Klar for alt med Imsdal

I løpet av våren skal Imsdal lansere sitt kommunikasjonskonsept «Får kroppen nok vann er du klar for alt» utviklet i samarbeid med McCann. Først ut er en reklamefilm.

14907 e04c7 original

Med det nye konseptet skal vi ivareta dagens sterke posisjon, samtidig som vi skal flytte Imsdal slik at det handler mer om hva Imsdal gjør for deg, sier Christine Nygaard-Andersen, merkevaresjef for Imsdal.

«Klar for alt» er først og fremst en positiv holdning til livet som handler om å være klar når små og store muligheter byr seg, fortsetter hun.

Feelgood-film. Vi har prøvd å gjenskape godfølelsen av de dagene du bare går ut døra uten planer, sola skinner, du tar ting på sparket og er klar for alt. Det ene tar det andre, og før du vet ordet av det har du hatt den beste dagen ever, forklarer McCann-teamet.

«Klar for alt» er et konsept som innbyr til å utfordre og invitere folk med i kommunikasjonen, og det kommer vi til å gjøre innen veldig kort tid. Så følg med og vær klar for alt, avslutter teamet

Ansvarlig hos kunde: Christine Nygaard-Andersen og Joakim Sande

Byrå: McCann

Kreativt team: Tone Humblen og Robert Radoli

Rådgiver: Terje Banken

Planner: Elisabeth Søråsen

Prosjektleder: Mirka Härkönen

Byråprodusent: Beril Holte Rasmussen

Produksjonsbyrå: Fantefilm

Regissør: Martin Werner

Produsent: Magne Lyngner

Musikk: The Jezabels «Easy to love»

Involverte byråer

Mc Cann Logo blue

McCann Oslo