Alle kan bli kanalsjef

Arbeid av Drive McCann

Her er McCanns kampanje for TV2s web-TV, Sumo.

– Der vanlig TV krever at man tilpasser seg et program spikret av noen andre, blir man sin egen kanalsjef med TV2 Sumo. Det er denne enkle forskjellen kampanjen tar tak i, ved å la en gjeng mer eller mindre – oftest det siste – naturtro brukere promotere sine egne sendeplaner. Siden en av brukerfordelene er at man nettopp ikke behøver å bestemme alt på forhånd, men kan tilpasse programmet til hva dagen måtte bringe, er også sendeplanene fulle av hvis og om og men, sier teamet i McCann.

Foruten inndragere på nett består kampanjen av film på TV 2s egne kanaler, radio, print og utendørs.

I mediespilleren: Fem filmer, én annonse, to utendørsboards og fem radiospotter.

Team i McCann:
Byråprodusent: Beril Holte Rasmussen
Rådgiver: Jørgen W. Bjerke
Prosjektleder: Katrine Berget
AD: Torstein Greni
Formgiver: Rune Tyvold
Planner: David Prentell
Tekstforfatter: Stein Simonsen

Produksjonsselskap film: Bacon
Regissør: Kasper Wedendahl
Produsent: Magne Lyngner

Produksjonsselskap radio: Sagveien Resort
Regissør: Jonas Torgersen

Fotograf print og utendørs: Sebastian Ludvigsen

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.