Hva er det verste som kan skje?

Arbeid av TRY

Try er klar med sin første store jobb for Hafslund. Kampanjen hadde premiere lørdag 14. januar og vil gå i fire uker fremover.

Hele 40 prosent av alle branner i norske hjem har elektriske årsaker, dette er en statistikk Hafslund og Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap (DSB) gjerne vil gjøre noe med. Sammen med kommunikasjonsavdelingen til Hafslund og DSB har Try laget en informasjonskampanje som skal motivere det norske folk å lære mer om el-sikkerhet og informere om hvordan man med noen enkle grep kan redusere faren for brann i hjemmet.

Kampanjen består av to filmer på henholdsvis 80 og 15 sekunder, samt en webkampanje der man kan lære mer om el-sikkerhet og vinne tur til Amazonas: www.eltesten.no.

Ansvarlig for Hafslund: Anne-Line Ottesen og Per Gustav Barth-Hansen
Ansvarlig hos DSB : Torbjørn Hofstad
Team hos Try: Jørgen Bøhle Bakke, Ester Hjellum, Marte Heiersted og Lars Mitlid
Team hos Apt: Knut Bjørgen, Lisa Canneaux, Sebastian Rasch, Thomas Lein og Kaja Helene Kristiansen
3D: Roy Kristoffersen
Bacon Oslo: Regissør Martin Werner og produsent Magne Lynger
Mediebyrå: Vizeum

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.