Rimi Pluss

Arbeid av Drive McCann og MediaFront

Daglige middagstips kan legges rett i handlelisten, og varene sorteres i samme rekkefølge som i butikken

Norges største lavpriskjede brukte 10 år på å bli minstemann. Med bare 0,5 % preferanse, hadde Rimi nå et desperat behov for flere venner. Men konkurrentene har lavere priser, høyere preferanse, og mye større budsjetter. Vi fant ut at folk flest er mer opptatt av å spare tid enn av å spare penger, så vi utviklet en ny måte å handle på: Rimi Pluss gjør det lett å lage og dele handlelister på PC og mobil. Daglige middagstips kan legges rett i handlelisten, og varene sorteres i samme rekkefølge som i butikken. Bare timer etter lanseringen, var Rimi Pluss nummer 1 i AppStore, og så langt har over 140.000 nordmenn lastet ned Rimi Pluss. Men viktigst av alt: Nå vokser Rimis omsetning nesten dobbelt så fort som resten av lavpriskategorien. Og tre ganger så raskt som dagligvarebransjen sett under ett. Rimi – raskt og rimelig!

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.