Moro med deling

Arbeid av MK Norway

Med Chess blir opplevelser mer moro når de deles. Mobiloperatøren er ute med ny film og digital kampanje. Reklamebyrået MK står bak.

Chess lover sitt publikum enda mer moro i den første av to lekne profilfilmer. Der andre fokuserer på sikkerhet, trygghet og tilgjengelighet, ønsker Chess å ha et mer lekent forhold til omverden.

Se den første filmen her (Vimeo).

En selvfølge. Det skal være moro å være Chesskunde, alt annet skal være en selvfølge.

– Vi elsker å dele opplevelser. Da blir ting mye morsommere. Derfor har vi laget to filmer som viser hvordan man kan dele morsomme opplevelser sammen med andre, uten å tenke på hva det koster. Slik blir mer deling til mer moro, sier markedsdirektør Jarle Alvær i Chess.

– Chess er en modig kunde, som våger å ta denne rollen helt ut og satser på profilfilmer i et støyete marked. Slik gjør de også vår jobb mer moro, sier kreativt team Doffen og Jon i MK.

Disse vet at opplevelser blir mer moro når de deles: AD Doffen Trellevik, tekstforfatter Jon Hjørnevik, kreativ leder Armando Zuniga, prosjektleder Meghan Beaton, account director Einar Rustad Nilssen, AD Ole Færøvik og new media artist Line Severinsen.

Produksjon: Motion Blur
Regi: Roenberg
Produsent: Espen Horn
Postproduksjon: Hocus Focus
Chess: Jarle Alvær, Alexander Solberg og Christine Fredheim

Kommentarer

Tore Woll

Kreativ leder i Tante Randi Reklamebyrå

7 år, 11 måneder siden

En helt vanlig lørdag i Oslo - venner deler morsomme opplevelser med andre. Kjenner meg godt igjen i dette.

Alf Bendik Bendixen

7 år, 11 måneder siden

Herlig feelgood film. Sikker vinner i Cannes, Clio, Gullblyanten og soleklar Gullfisk!

Ellisiv Skogmo

Art Director i Oktan Orangeriet

7 år, 11 måneder siden

Oslo? Ser du ikke at dette er i Bergen?