Atles saftige boller

Atle Pettersen, kjent fra «X-Factor» og «Skal vi danse» utfolder seg i 17. mai-film for Melange.

17543 4ab10 original
17544 6bc42 original
17545 734ef original
17546 1db91 original

Melange følger opp vårens reklamefilmkonsept fra Futatsu Industries der kjente personer som Daniel Franck og Henriette Steenstrup viser at de sliter på kjøkkenet. I den nye filmen er det det musikalske multitalentet Atle Pettersen som tar grep om bollebakingen med Melange, til tross for skrantende ferdigheter på kjøkkenet.

Produktsjef for Melange, Magnus Hansen, i Mills DA er strålende fornøyd med konseptet og ikke minst det faktum at folk ser ut til å ville ha tips til enda saftigere boller.

Atle byr på seg selv med mye humor og ikke minst talent, men han byr også på saftige boller til 17.mai bakt med Melange, og det liker folk. SMS-­tjenesten har funket veldig bra, så her starter vi feiringen før den 17, sier han.

Scorer bra i test.
Ifølge byråets post-­test blir filmene blir godt mottatt i hele målgruppen, og spesielt blant de yngre. Filmene evner i stor grad å involvere publikum i budskapet, og scorer godt over snittet når det gjelder motivasjon ovenfor merkevare og produkt.

Team hos Futatsu Industries har vært Trygve Sørli, Eva Grefstad Knudsen, Sonja Njølstad, Aris Theophilakis og Hågen Pettersen. Mindshare er mediebyrå, og filmene er produsert av Tangrystan ved produsent Gry Sætre og regissør Trond Fausa Aurvåg. Ansvarlige hos Mills DA er Magnus Hansen og Lars Marius Lauten.

Involverte byråer

95031 b22ea original

Futatsu Industries