Din Smak

Arbeid av MK Norway

Vår oppgave var å skape sterke og sofistikerte blikkfang. Uttrykket måtte reflektere merkevaren med en lettfattelig beskjed. Slik kom vi frem til en kampanje hvor bildene komplimenterte hverandre og linket til hverandre, hvor vi spilte på det emosjonelle, med en motpart som dro publikum over mot produktet og selve smaken.

Schweppes er skaperne av bobler, og vi valgte å ta med publikum dypt inn i produktet ved å produsere metaforiske bilder av personer som opplever en verden av friske bobler.

Fotoshooten foregikk i New York i samarbeid med den Australske fotografen Adam Taylor, i en massiv vanntank sammen med seks dykkere, inkludert fotograf og modell, og ga liv til bildene som utgjorde hovedelementene i kampanjen «Din smak»…

Vår oppgave var å skape sterke og sofistikerte blikkfang. Uttrykket måtte reflektere merkevaren med en lettfattelig beskjed. Slik kom vi frem til en kampanje hvor bildene komplimenterte hverandre og linket til hverandre, hvor vi spilte på det emosjonelle, med en motpart som dro publikum over mot produktet og selve smaken. Schweppes er skaperne av bobler, og vi valgte å ta med publikum dypt inn i produktet ved å produsere metaforiske bilder av personer som opplever en verden av friske bobler. Fotoshooten foregikk i New York i samarbeid med den Australske fotografen Adam Taylor, i en massiv vanntank sammen med seks dykkere, inkludert fotograf og modell, og ga liv til bildene som utgjorde hovedelementene i kampanjen «Din smak»…

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.