Handytesten
Oppgaven var å gjøre FINN.no/oppdrag større enn mittanbud.no. For å ta en tydelig posisjon laget vi en kampanje i forbindelse med TV-programmet Sinnasnekkern' på TVNORGE. Et ledd i denne kampanjen var å utvikle en nettaktivitet som skulle trigge engasjement og formidle budskapet om at alle – uansett hvor handy de tror de er – trenger en profesjonell håndverker av og til. Løsningen ble Pusefinns Handytest, en canvasbasert HTML-kampanje for alle plattformer. Testen inneholder visuelle håndverksoppgaver som brukeren skal løse ved hjelp av å trykke, dra og plassere. Når brukeren er gjennom testen får de en tilpasset tilbakemelding på hvor handy de er. Tekstene var forsøksvis artige og viste seg å være veldig delbare. Hovedpremien var en håndverker for en dag. Trøstepremien; en rålekker trefjøl med kattemotiv.
Aktuelt byrå
TRY Apt
Oppgaven var å gjøre FINN.no/oppdrag større enn mittanbud.no.
For å ta en tydelig posisjon laget vi en kampanje i forbindelse med TV-programmet Sinnasnekkern' på TVNORGE. Et ledd i denne kampanjen var å utvikle en nettaktivitet som skulle trigge engasjement og formidle budskapet om at alle – uansett hvor handy de tror de er – trenger en profesjonell håndverker av og til.
Løsningen ble Pusefinns Handytest, en canvasbasert HTML-kampanje for alle plattformer. Testen inneholder visuelle håndverksoppgaver som brukeren skal løse ved hjelp av å trykke, dra og plassere. Når brukeren er gjennom testen får de en tilpasset tilbakemelding på hvor handy de er. Tekstene var forsøksvis artige og viste seg å være veldig delbare.
Hovedpremien var en håndverker for en dag. Trøstepremien; en rålekker trefjøl med kattemotiv.
Involverte byråer
TRY Apt