Spilleglede og giverglede på samme kupong
Det unike ved Extra er at man i tillegg til gleden ved å spille, også får gleden ved å gi.
Aktuelt byrå
Oktan Orangeriet
Norsk Tipping relanserer Extra. Orangeriet har utviklet nytt kommunikasjonskonsept og taktisk kampanje.
– Extraspillet eies av ExtraStiftelsen Helse og Rehabilitering og driftes av Norsk Tipping, slik at overskuddet fra Extra går uavkortet til prosjekter innen helse og rehabilitering. I fjor ble 220 millioner Extra-kroner fordelt på hele 527 ulike helseprosjekter over hele landet, sier Rønnaug Marie Andersen, merkevareansvarlig for Extra hos Norsk Tipping.
Det var dette som la grunnlaget for «Spre glede»-konseptet som foreløpig består av én lang profilfilm og tre kortversjoner.
1 av 6 vinner
– Flere produktendringer gjør at vinnersjansene i Extra nå øker betraktelig. Da var det ganske naturlig å fronte dette i den taktiske kampanjen. Nå vinner i snitt 1 av 6 som spiller nye Extra, og det feires med et skikkelig ballongslipp, forteller Andersen.
Kaveh Tehrani har regissert, 4 1/2 har produsert og Martin Halla synger.