– Bilen og vi har regelrett forsøkt å sprenge grenser med vårt nye konsept, sier Einar Rustad Nilssen, leder for MK Norways Oslo-kontor.
Mandag 3. februar starter visningen av den rykende ferske Mitsubishi-filmen på TV 2-plattformen. Det vil si at den blir å se både på strømme-TV og tradisjonell broadcast. Discovery-kanalene med TVNorge i spissen skal også kjøre filmen.
Nytt kommunikasjonskonsept
– Outlander Plugin hybrid er den første i sitt slag og er grensesprengende. Vi har forsøkt å lage en film som uttrykker akkurat dette. Vi håper den flytter varer som det så pent heter, sier Rustad Nilssen.
– Jeg har stor tro på produktet og det nye kommunikasjonskonseptet som MK Norway Reklamebyrå har jobbet frem, sier Rune Gjerstad, administrerende direktør i Mitsubishi Motors Norge.
En bred lansering
MK Norway står bak lanseringskonseptet og ideen, og har sammen med produksjonsselskapet Tangrystan, regissør Jacob Strøm og Antimedia laget filmen. Reklamefilmen er filmet i Norge og i Serbia.
– TV-filmen utgjør en del av et bredt lanseringskonsept, som rulles ut i print og i digitale medier, både redaksjonelle og sosiale medier, sier Rustad Nilssen.
– Samarbeidet har fungert utmerket og vi har i kampanjen jobbet helhetlig med kommunikasjon i alle flater, både tradisjonelle og digitale kanaler, beregnet for både stasjonære og mobile enheter.