Tidenes satsning på litt sunnere hverdagskos

Hennig-Olsen Is lanserer i disse dager nyheten Dugg, en serie med Frozen Yoghurt og Fruit Sorbet med høyt innhold av frukt og bær.

48060 cb4b5 original
48063 d330e original
48066 8c979 original

En helt ny serie i dagligvare med ulike smaker. Nå kan norske forbrukere velge litt sunnere hverdagskos, og som både har en naturlig god smak og lavt fettinnhold.

– Nyheten Dugg er et resultat av 1,5 års testing og involvering av forbrukere i utviklingen av produkter for litt sunnere hverdagskos. Den internasjonale livsstilstrenden har vært førende for arbeidet og

Hennig-Olsen tilbyr nå Frozen Yoghurt og Fruit Sorbet utviklet og produsert i Norge. Unge bevisste forbrukere har allerede oppdaget Dugg i butikkene, og salgsutviklingen peker i hyggelig retning. Dette er tidenes satsning fra vår side, uttaler Chris Voss, marketingdirektør hos Hennig-Olsen.

Lanseringskampanjen er utviklet av TRY/Apt og hovedfilmen, eller duggumentaren, tar for seg hvordan politimannen Doug og Hennig-Olsen krysset veier og endte opp med å lage den smakfulle nyheten sammen. I tillegg vil det komme tre korte snutter som tar for seg de ulike smakene.

Det Dugg-frelste teamet har hatt gleden av å jobbe sammen med Harald Zwart og Espen Horn på produksjonssiden, og Siv Kristiansen sammen med Chris Voss på kundesiden.