Fjordland samler nå alle sine serveringsklare retter i skål i en ny serie med det treffende navnet «Fjordland i skål». Serien vil også introdusere en rekke nye retter. I den anledning har den populære merkevaren etter en gjennomført pitchrunde innledet et samarbeid med SMFB.
Enda enklere Fjordland
Serien med skålretter passer for deg som ønsker et skikkelig måltid men gjerne vil slippe bruke tid på innkjøp, kokkelering og oppvask. Etter få minutter i mikroen kan maten nytes rett fra skålen med tilhørende bestikk.
Nye takter
– Vi ser fram til å være med og skape ny suksess for en solid norsk merkevare. Fjordland har en god reklamehistorikk som vi gleder oss over å kunne bidra til. Det har vært et viktig premiss å skille ut denne nye satsningen fra moderserien i kommunikasjonen, og gi Fjordland i skål sitt eget idéunivers, sier Hans Martin Rønneseth, kreatør i SMFB.
Tid til mer moro
Konseptet omfavner dem som ikke er plaget av tidsklemma, men rett og slett bare vil ha enda mer tid til å holde på med ting de liker. Kampanjen startet før helgen med to filmer på TV, produsert av White Rabbit og regissert av Stefan Faldbakken.
Involverte byråer
SMFB
White Rabbit Filmproduksjon
Shortcut Oslo Klipp
The Mill Grade
PXLR Online
Apollo Music Musikk