Inspirert av nordmenns hverdag utvider RiksTV tilbudet sitt for å tilby underholdningsløsninger uansett hvor du er. Vårens kampanje vil minne folk på at det både er lurt og enkelt å sikre underholdning til deg og familien.
– Det er ofte lett å glemme kampen om fjernkontrollen, eller mangelen på en, fra familieferien i fjor sier kreativt team Hans Martin Rønneseth og Andre Koot i SMFB.
– For å snakke om erfaringer, tok vi en titt bak fasaden vi alle presenterer i sosiale medier. Der er ikke alt like rosenrødt som vi liker å fremstille det, og der lå det mange utfordringer RiksTV enkelt kan løse.
– Vårt underholdningstilbud blir stadig bedre og vi ønsker hele tiden å tilpasse det til det behovet våre kunder har, sier markedsdirektør i RiksTV, Bernt A. Andersen.
– Underholdning er viktig for folk, så det er fint å minne folk på at det kan være lurt å ha noen smarte løsninger tilgjengelig der folk er. Vi tror det er lett å kjenne seg igjen i historiene her, selv om de er satt litt på spissen, sier Andersen.
Kampanjen består av digital annonsering, seks TV-filmer, og seks radiospotter som allerede er blitt premiert med sølvmikker for april og mai.
7371 RiksTV Carl Lewis NY med Nei 21s.mp3
7371 RiksTV Kulturminister (NY) 22s.mp3
7371 RiksTV Marthe Krog 23 sek.mp3
RiksTV vår2015 SAKTETV V5 019.mp3
RiksTV nattsvermeren hentbror v1 029.mp3
Involverte byråer
SMFB
White Rabbit Filmproduksjon
Sagveien Resort Radioproduksjon
Verdens Sterkeste Mann Radioproduksjon