Ekte sommer fra Mills

Arbeid av Drive McCann

Den nye reklamefilmen for Mills Majones oser av sommer og sol, samtidig som den markerer starten på det nye kommunikasjonskonseptet, utviklet av McCann Oslo.

– Sol, sommer, reker og Mills Majones. Kan det bli bedre? spør marketingsjef i Mills, Ronny Solvik. Sommeren handler om å ta seg litt ekstra tid, senke skuldrene og skape gode opplevelser sammen med gamle og nye venner. Når alt kommer til alt er det ofte de små tingene som skal til for å skape den perfekte sommerdagen. Gjennom filmen håper vi å minne folk på at Mills Majones er en av de «små» tingene som faktisk kan gjøre en stor forskjell, samtidig som vi gjerne  bidrar til å gi folk den gode sommerfølelsen.  

Mills Majones er uten tvil nordmenns sommerfavoritt på brødskiva. Det skal ikke så mye til for å gjøre en helt grei blings til noe langt bedre. Bare ta på litt Mills Majones! Det er jo lett å huske. Men det er lett å glemme at det er like enkelt å skape bedre opplevelser, også i situasjoner i livet som er viktigere enn majones. Noen ganger er et lite «Hei» alt som skal til.

– Det er ikke så mye som skal til for å skape god stemning i sommer, det er bare å ta med Mills Majones, det, sier teamet fra McCann.

I tillegg til reklamefilmen, vil konseptet i løpet av sommeren bli å se både på utendørsflater og i sosiale medier.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.