Dressmann og den vanlige mannen

Dadbod-fenomenet inntar catwalken i ny kampanje fra Dressmann.

65185 bc758 original
65188 e229a original
65191 82898 original
65194 cb4a8 original
65197 beca3 original
65200 7d56c original
65203 fb730 original
65206 af70a original
65209 93c7a original

Mennesker har slitt med uoppnåelige kroppsidealer i mange tiår. Halve den nordiske befolkningen mener at reklame er hovedårsaken til vår usunne tvangsforestillinger om kroppen, en besettelse som har som resultat at 80 prosent av alle menn er misfornøyde med kroppen sin, at 8-11 prosent av alle skolegutter eksperimenterer med steroider, og at 38 prosent av alle menn sier seg villige til å ofre et år av livet i bytte mot den perfekte kroppen.

Men Dressmann er til for alle, ikke bare den «perfekte mannen» vi ofte ser i undertøyskampanjer. Så vi bestemte oss for å bruke normale menn i kampanjen for å vise dem fram. De er perfekte akkurat slik de er skapt.