Sophie Elises beste tips. Levert av Infinitum

Visste du at en tom flaske inneholder nok energi til å føne håret i fem minutter? Det vet Sophie Elise. Og 400.000 andre.

67075 5fafd original
67069 cb88c original

I en videoblogg deler hun sine beste tips for volum i håret. Tipsene er levert av Infinitum. I en større kampanje setter Infinitum tall og fakta inn i en hverdagslig kontekst for å få flere til å pante alt. Og hvem er bedre til å vise frem en hverdagslig rutine som hårføning, enn toppbloggeren Sophie Elise Isachsen?

– Infinitum har gått i samarbeid med Sophie Elise for å spre budskapet om at selv en tom flaske er full av energi. Hun når et publikum vi ellers har problemer med å nå. Samtidig har hun et miljøengasjement, sier Randi Haavik Varberg, direktør for informasjon og marked i Infinitum.

Det er Geelmuyden Kiese og ANTI som står bak kampanjen.

– Infinitum er modige og ikke redde for å tenke utradisjonelt. Det gjør det mulig å lage kommunikasjon som overrasker og treffer, sier Lars Nermoen, kundeansvarlig i Geelmuyden Kiese.

– Bloggere har en enorm markedskraft, og den ville vi benytte oss av for å nå en vanskelig målgruppe. For å få den oppmerksomheten vi ønsket ble løsningen å blåse Sophie Elise ut av verandadøren og rett til himmels, sier Kjetil Wold, kreativ leder i Anti.

Sett av over 400.000

Sophie Elise tente umiddelbart på idéen og stilte gladelig opp som både hovedrolleinnehaver og stuntkvinne.

Filmen, som er regissert av Marie Kristiansen i Bacon OSL, har fått god spredning på internett. Den er sett godt over 400.000 ganger, og bare på Instagram har innlegg knyttet til filmen samlet nesten 20.000 likes. Nettavisen, som eier bloggplattformen Sophie Elise benytter, ønsker å bruke filmen som en case study.

– Responsen har vært veldig, veldig god. Vi synes dette er et supert eksempel på hvordan man kan samarbeide med bloggere, sier Martina Sahlin i Nettavisen.