Flause i kinosetet

Arbeid av Los & Co

600.000 har sett Norges beste få Norges beste sjokolademelk.

Hvor flau hadde du blitt om du ble kåret til Norges beste kjæreste foran en fullsatt kinosal? Eller hvordan hadde du reagert om mamma plutselig dukket opp på kinolerretet? Vi testet det ut på to 17 åringer fra Oslo.

Denne opplevelsen ble servert av Q-Meieriene da to intetanende gutter tok plass på Ringen Kino i Oslo for å se en film sammen med kompisgjengen. De visste nemlig ikke at kompisene hadde alliert seg med Q-Meieriene i forkant slik at kjæresten og moren hadde laget en personlig videohilsen til dem til en fullstappet kinosal.

Underholder målgruppen

– Q Fersk sjokolademelk er kåret til Norges beste sjokolademelk fordi den er fersk. Det hadde vi lyst til å formidle på en litt annerledes måte. Som liten utfordrer som lytter til forbrukerne, prøver vi hele tiden å overraske og levere på forbrukernes premisser. Konseptets overraskelsesmoment og denne nye måten å underholde målgruppen på har virkelig slått an. Flere forbrukere har allerede meldt tilbake at de ønsker at vi skal gjøre et lignende stunt mot deres kjæreste eller kompiser, sier markedssjef Kristine Skulstad i Q-Meieriene.

– Q Sjokolademelk er en leken merkevare med mange engasjerte følgere i sosiale medier.  Å lage underholdende innhold som involverer dem, er en kjempemorsom jobb som vi også ser veldig gode resultater av sier Ellen Fougner hos LOS&CO.

Filmene har så langt 600.000 unike views og er delt hele 350 ganger. I kommentarfeltet er det flere som spør om Q-Meieriene kan hjelpe dem med å gjennomføre lignende stunt på noen de kjenner.

Flere filmer slippes senere på Q-Sjokolademelk sine Facebook-sider.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.