Det er bare å glede seg til et glass Biola

TINE lanserer nytt reklamekonsept for Biola: «Det er bare å glede seg». McCann Oslo står bak, og har laget et knippe nye filmer.

81183 b1c0d original
81186 949d9 original
81189 f119e original
81192 639d4 original
81195 4c71e original
81198 cc513 original
81201 fa348 original
81204 1e2d5 original

Biola er en syrnet melkedrikk, smaksatt med frukt, bær og grønnsaker. Den er tilsatt Vitamin D, og inneholder de utvalgte bakteriekulturene A+B og LGG. Kort fortalt kan man si at Biola smaker godt – og gjør godt.

– Dette er en posisjon vi er stolte av å kunne gi Biola. Vi vet at eksisterende brukere av Biola føler de har oppdaget en liten hemmelighet. De oppgir at det føles som de «smører kroppen» hver gang de drikker det. Med det nye konseptet fra McCann er vi meget godt rustet til å snakke til nye brukere i tillegg, og dermed øke penetrasjonen, sier kategoridirektør Frode Fimreite i TINE.

Det er Stefan Faldbakken i White Rabbit har hatt regi på filmene, som handler om hva nordmenn gleder seg til.

– Å ha noe å glede seg til er lurt. Det ble bekreftet av reaksjonene til alle de fine folka vi snakket med under filmingen. Kostholdstrendene gjør at flere enn noensinne er opptatt av både kroppslig og mental velvære. Vi tror du får litt av begge deler ved å drikke et glass Biola hver dag. Konseptet kommer til å handle om my mer enn probiotika og vitaminer, sier teamet hos McCann.

Kampanjen består av to 45-sekunders og seks 15-sekunders reklamefilmer til TV og nett.