Hyller de som prøver noe nytt uansett alder

Farmasøytselskapet Takeda fulgte Hanne, Nina og Hilda, som har våget å snu opp ned på livet sitt for å nå sine drømmer.

Vi fulgte Hanne (47), Nina (50) og Hilda (54) som har turt å snu opp ned på livet sitt. Den to måneder lange kampanjen som har gått på Facebook følger dem gjennom oppturer og nedturer på vei til sine individuelle mål.

Alt er dokumentert gjennom en blanding av intervjuer og self-tapes som damene selv har tatt.

– Det er fint når man kan bruke reklame til noe mer enn å kun selge produkt. Her kunne man faktisk inspirere noen og det så vi på kommentarfeltene at vi gjorde!, sier kreatør Kristine Alsaker.

– «Aldri for gammel» har vært et spennende prosjekt fra dag èn. Å slippe tre deltagere løs uten manus er noe helt nytt for oss og krever godt samarbeid mellom byrå og kunde. Kampanjen har bidratt til økning på alle måleparametere, og det har vært gøy å følge de tre fine deltakere, sier kundeansvarlig for Takeda, Camilla Rochling Borander.