TINE og McCann melker suksesskonsept

Arbeid av Drive McCann

TINE lanserer en ny runde sponsorvignetter under OL i Pyeongchang. McCann og Storm Studios står bak.

Som en av hovedsponsorene, holder TINE et høyt trykk under TV-sendingene fra Sør-Korea. Med suksessen fra sommer-OL i Rio var det naturlig å videreføre konseptet til vinterlekene. De seks sekunder korte sponsorvignettene scoret den gang langt over meieriprodusentens benchmark på de fleste av de viktigste posttest-parameterne. Idéen er del av sponsorkonseptet #næringtildrømmene.

– Vi er like fornøyd med resultatet som sist og forventer like god respons denne gangen. Det er utrolig at historiefortelling på seks sekunder kan ha så god effekt, sier leder for TINE-profil, Ann-Kristin Syversen.

TINE samarbeider tett med norsk toppidrett og mange av Norges største atleter og forbilder om kosthold og ernæring. Både i hverdagen og inn mot OL. For de fleste er TINE-produkter som Tinemelk, Norvegia, brunost og yoghurt viktig drivstoff på vei mot OL-drømmen. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.