Superdeal forever <3

Arbeid av NORD DDB

Burgeren forteller sin historie om et litt vrient av-og-på-forhold i den nye kampanjen for McDonald’s fra NORD DDB.

I den nye kampanjen for McDonald’s får vi se et typisk av-og-på-forhold. Noen ganger er det bra, andre ganger ikke fullt så rosenrødt. Men selv om ting ikke bare er enkelt, så er det verdt det til slutt. 

– Da vi skulle lage ny film for Superdeal-produktene ville vi bygge det rundt noe som føltes sant, og svaret ble da å vise at det ikke alltid er perfekt å spise en burger. Folk flest går ikke på McDonald’s hver dag, det skjønner vi også. Men de gangene man unner seg den burgeren, da er det helt perfekt. Dette ble fortalt gjennom et litt vrient kjærlighetsforhold, der burgeren selv forteller sin historie, sier kreatørene Fredrik Omre og Fanny Vaager.

– Vi opptatt av å møte kundenes behov gjennom dagen og i ulike situasjoner. Våre Superdeal-produkter er perfekte i de situasjonene hvor man bare trenger litt påfyll eller ikke ønsker å bruke så mye penger, sier senior markedssjef Mari Husby

– DDB fant en sjarmerende vri på å fortelle en historie som målgruppen kan kjenne seg igjen i.

 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.