BAMA frir til generasjon Z

Arbeid av RED Media

BAMA retter oppmerksomheten mot unge under 25 år med konseptet «Stay Fruity». Randulle og Oral Bee er med på laget.

Norges ledende selskap innen frukt og grønt har sammen med Plapre/RED utviklet konseptet «Stay Fruity». 

– Målet er å få unge til å snacke sunnere. Da meldte behovet seg for et spennende konsept mot en målgruppe som er krevende å engasjere, sier kommunikasjonsdirektør Pia Gulbrandsen.

«Stay Fruity» består av ulike filmer som skal gå i sosiale medier og online video. Ikke minst skal årets gamer, Randulle samt rapperen Oral Bee, bidra til å skape engasjement på Youtube, Spotify, og via podcasts og events. Oral Bee har produsert Stay Fruity-låta som har blitt sluppet på Spotify (har kommet seg på Spotify-lista Norway Viral 50).

– Vi har troen på at Stay Fruity vil bidra til at flere unge husker å spise frukt, bær og grønnsaker. Det ligger et stort potensial i sunne og kjappe mellommåltider, sier Gulbrandsen.

– Det er deilig å få lov til å jobbe med en så fremoverlent kunde, som skjønner at de må snakke til ungdom på deres premisser. Du får ikke ungdom til å spise mer frukt og grønt ved å bruke pekefingeren, sier rådgiver i Plapre/RED Benedicte U. Johansen.

 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.