Endelig er grillen avduket, og alle grillgale typer har våknet fra vinterdvalen sin. Så i år, som i fjor og året før, skal Extra konkurrere om kundenes oppmerksomhet og vise at det er de som har extra stort grillutvalg.
– Grillkampanjen er noe av det viktigste vi gjør, så det kreves et slitesterkt konsept som tåler tung rotasjon i alle kanaler, forteller markedssjef i Extra, Kari Grothe Karlsen.
– I år har vi gått «all in» på humør og energi!
Einar Film fikk oppgaven med å lage et knippe filmer om en som er «gal etter grill». Det er Aksel Hennie som har regien.
– Filmene har allerede blitt veldig godt mottatt i sosiale medier, så det er tydelig at folk kjenner seg igjen, fortsetter Grothe Karlsen.
– Kanskje hjelper det at vi har valgt en sang som det er helt umulig å få ut av hodet!
Involverte byråer
POL
Einar Film & Fortellinger Filmproduksjon
Verdens Sterkeste Mann Musikk
Uhørt AS Etterarbeid