Kärcher velger Futatsu

Arbeid av Futatsu Industries

Første kampanje er allerede sluppet. Se den her.

I april i år avsluttet vask- og høyttrykksaktøren Kärcher en pitsj blant norske reklamebyråer. Denne prosessen var det Futatsu Industries som gikk seirende ut av. Samarbeidet er allerede godt i gang, og første film er allerede sluppet. 

– Dette er kjempestas for oss. Kärcher er en veldig spennende kunde som vi visste vi ville jobbe med fra det øyeblikket vi møtte dem, sier rådgiver i Futatsu, Hågen Pettersen

Salgssjef i Kärcher, Geir-Inge Hanssen, utdyper valget av byrå.

– Kjemien med Futatsu stemte allerede fra første møte. I tillegg til god kjemi opplever vi Futatsu som både kreative og strategiske på en og samme tid. Sammen med resten av gjengen i Kärcher ser jeg virkelig frem til samarbeidet i tiden som kommer. 

Hos Futatsu får den gule og sorte merkevaren jobbe med byråets ferskeste team, May Linn Michaelsen og Melissa Kristiansen

– Vi har gledet oss veldig til å komme i gang, og har like så godt laget vår første film i Futatsu. Vi har allerede erfart at man får en overraskende gledesrus av å bruke høytrykksspyler, og det håper vi synes i filmene vi har laget sammen med flinke Babusjka, sier May Linn. 

Du ser den første i rekken av mange filmer i mediespilleren.

Nederst fra venstre: Hågen Pettersen, Tina Helmeriksen (Kärcher), Geir-Inge Hanssen (Kärcher), May Linn Michaelsen og Melissa Kristiansen.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.