Norges mest kjente boks-is klar med ny film

Arbeid av We Are Live

Dream fra Diplom-Is lanserer nytt pakningsdesign og nye smaker, og feirer det hele med en ny kampanje.

Dream fra Diplom-Is lanserer i disse dager nytt pakningsdesign og nye smaker. I den forbindelse har We Are Live utviklet det nye kommunikasjonskonseptet «Drøm deg litt bort». I samarbeid med Babusjka har de produsert en ny reklamefilm, inspirert av klassikeren fra 90-tallet, i en modernisert form. Filmene lanseres på tv og i digitale kanaler denne uken.

– Dream er en av våre sterkeste merkevarer og en av våre mest solgte iskremer. Siden 90-tallet har Dream stått sterkt hos kvinner i alderen 25-55 år. Forhåpentligvis vil det nye kommunikasjonskonseptet aktualisere oss ytterligere også de neste årene, sier Stine Marie Sjølie, markedssjef i Diplom-is.

All I Have To Do is Dream

Den velkjente sangen «All I Have To Do is Dream» av Everly Brothers ble for første gang brukt i en Dream-reklame i 1997 og har i årenes løp blitt en del av iskremens identitet. 

– Derfor føles derfor helt riktig å ta denne opp av skuffen. Denne gangen finner vi hovedpersonen i en klassisk 2018-konflikt som vi alle kan kjenne oss igjen i, og da er det fint å vite at du kan drømme deg litt bort med Dream, forteller teamet Nina Bugge og Gerd Marie Stangeland.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.