Sett følelsene i spill med Oddsen

Arbeid av TRY

I forbindelse med fotball-VM lanserer Oddsen sitt nye konsept «Sett følelsene i spill» med ny reklamefilm utviklet av TRY.

Det er få ting som engasjerer det norske folk like mye som idrett. Idrett er følelser og lidenskap, oppturer og nedturer, flaks og uflaks. Og få øyeblikk, om noen, vekker mer følelser enn Kjetil Rekdals straffespark mot Brasil og «Mirakelet i Marseille». Selv mannen i gata kan la seg bli revet med av store idrettsøyeblikk og prestasjoner.

Det er nettopp slike opplevelser Oddsen ønsker å hylle med denne lanseringsfilmen, den berg-og-dalbanen av følelser man får gjennom å oppleve eller se på sport. 

– Det nye konseptet handler om å vekke følelsene til spillerne, utøverne, supporteren og tv-titterne. Det handler om å vise ekte følelser og engasjement i forskjellige situasjoner, og vi har mye å spille på i dette konseptet for å nå frem til nordmenns hjerter, sier Lise Kampenhøy, ansvarlig for markedskommunikasjon i Norsk Tipping for Oddsen. 

Filmen som går i disse dager er produsert av Fantefilm og regissert av Thomas Hilland, og den øvrige kampanjen består av taktiske filmer og displayannonser som fokuserer på VM.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.