Interiør til lyst

Arbeid av Futatsu Industries

Det nye konseptet for Skeidar har som mål å skape lyst og å vise at interiør er mer enn fysiske møbler.

Interiør er også noe du lever med og i. Interiør er med på å skape trygghet, glede, samlingspunkter og rom for egentid.

Konseptet «Det gjør noe med deg når du har det fint hjemme» tar tak i denne doble betydningen. 

Målet med konseptet er å løfte fokus fra produkt og pris til en følelse av å ha det fint hjemme. Vi kjenner alle til tilbudene og konkurransen i markedet men ikke alle er klar over at Skeidars primære styrker er kvalitet og utvalg, derfor ønsker vi å inspirere. 

Hjemmet er veldig viktig for oss nordmenn og vi tilbringer usedvanlig mye tid på å kose oss der.

– Vi har alle yndlingsmøbler og våre egne ritualer rundt hverdagens gjøremål. Det kan være å starte dagen med å krølle seg sammen i yndlingsstolen med en kaffekopp i ro og fred, slenge seg nedpå sofaen og ta en timeout når en kommer hjem eller samle storfamilien rundt middagsbordet på en tirsdag, sier Lina Nordland og Hilde Rød som er det kreative teamet bak kampanjen.

Filmene er laget i samarbeid med Einar Film og regissør Aksel Hennie.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.