Vipps kurerer fnatt

Arbeid av POL

Vipps kickstarter reklamehøsten med sin første profilkampanje som eget selskap.

Fokuset er på regningsbetaling, og hvor enkelt det kan gjøres med Vipps. Dette er den største kampanjen etter at de ble eget selskap i november i fjor.

− Vipps har allerede gjort betaling befriende enkelt, og nå gjør de det enda enklere for folk å betale regningene sine, bidra til mindre papirbruk og at samfunnet kan gjøre besparelser ved å kutte papirfakturaen, sier Kjetil Skogly, rådgiver i POL, som står bak kampanjen. 

Det kreative teamet mener at følelsen av frustrasjon er noe de fleste kan kjenne seg igjen i:

– Det er mange grunner til å betale regningene rett i Vipps, men for folk flest tror vi det bare er befriende å slippe endeløse KID-nummer. Det er i alle fall noe vi får fnatt av, sier det kreative teamet Thea Emanuelsen og Anders Arnoldsen Holm

I spilleren kan du se hovedfilmen «Erik får fnatt», samt tre kortere oppfølgere.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.