Lønner seg for alle. Eller … nesten alle, da

Arbeid av Morgenstern

PowerOffice har fått hjelp av reklamebyrået Morgenstern for å sørge for at enda flere får øynene opp for papirløst regnskap.

Nå har PowerOffice fått hjelp av reklamebyrået Morgenstern for å sørge for at enda flere får øynene opp for papirløst regnskap. 

– De aller fleste som driver med regnskap, gleder seg over overgangen til digitale regnskapssystemer. De sparer tid og opplever ikke minst at det er en mye enklere måte å føre regnskap på. Samtidig fører jo utviklingen til at det blir brukt mindre papir, og det er det jo ikke alle som er like glade for, sier markedsdirektør Nebojsha Mihajlovski i PowerOffice. 

– Med hele regnskapet i skyen, blir det naturlig nok mindre bruk for ting som ringpermer, skilleark og arkivskap, og i filmene møter vi nettopp en representant for de som opplever at overgangen ikke lønner seg. 

– PowerOffice utfordrer ikke bare bransjens giganter, men hele måten å drive regnskap på. Det gjør det ekstra moro å jobbe med dem, sier Ole Hustad, daglig leder i Morgenstern. 

– Filmene har fått blitt svært godt mottatt i målgruppa, og da er det jo litt ekstra gøy å ha produsert dem selv.

Med regissør Erlend Westnes (som blant annet står bak NRK-suksessen «Hit for hit») på laget, har Morgenstern i løpet av det siste året produsert filmer for FINN.no, frivillig.no og Storytel. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.