Mos med første reklamefilm for Eyr

Arbeid av Mos

Når Eyr skal ut og vise muskler er det med ny merkevarebyggende reklamefilm sammen med reklamebyrået Mos.

Etter nærmere tre år med solid utvikling, er den norske legeappen Eyr for alvor klar til å ta en posisjon i markedet som den hverdagslige, trygge og nære lege-appen. 

– Vi er veldig fornøyde med jobben Mos har gjort med vår nye merkevarestrategi og visuelle identitet, og at dette nå tas ut i vår første reklamefilm. Vi i Eyr jobber for at pasienter skal få en best mulig helsetjeneste, dette gjør vi ved å flytte helsetjenestene til der pasienten er, i filmen er det hjemme i gangen, på vei ut døren, sier markedssjef Silje Valseth.

«Du vet aldri når du trenger en lege»

Kommunikasjonskonseptet «Du vet aldri når du trenger en lege» er utviklet av Mos og bygger på innsikten om at man rett og slett aldri vet når man trenger en lege og at det egentlig aldri passer å bli syk.

– Når man lanserer en ny tjeneste i et nytt marked er det viktig å få frem hvorfor denne tjenesten er relevant for folk. Etter en strategiprosess med ny merkevareplattform i bunn har vi tatt Eyr ut av legekontoret og plassert tjenesten inn i hjemmene til folk, sier strategisk kreatør, Helena Egeland i byrået Mos

Jubileum og første reklamefilm

Dette er ikke bare Eyr sin første reklamefilm, det er også den første reklamefilmen til Mos, som også fyller 1 år denne måneden. 

– Det er veldig gøy at vår første reklamefilm kommer samtidig som vi runder ett år som byrå. 

 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.