Ny emosjonell film fra Talkmore

Talkmore er klare med sin femte film på konseptet «Det koster så lite, men kan bety så mye». Som tidligere er Try byrået bak, med Marius Holst på regi.

– Med konseptet ønsker vi å gi stadig nye eksempler på at mobiltelefonen kan spille en positiv rolle i folks liv. Noen ganger er en liten «snap» alt som skal til. Og så ønsker vi selvfølgelig å få frem at «det koster så lite», bokstavelig talt, i mer taktiske versjoner etter hvert, sier markedssjef Christine Henriksen Aanestad i Talkmore.

Også denne gangen spiller filmen på emosjonelle strenger.

– Vi ønsket å ta tak i en situasjon som sikkert mange kan relatere seg til. Hvordan føles det når pappa får seg ny kjæreste etter mange år? Og ikke minst, hvordan er det egentlig å være «den nye» i familien? Særlig nå oppunder jul, er det nok mange som kjenner litt på denne situasjonen, uten at dette er en typisk julefilm av den grunn, sier AD Karin Lund i TRY.

Filmen har premiere på TV og kino i disse dager, men filmen er også bare startskuddet for en større kampanje med uttak i sosiale medier, webannonser, utendørs, osv.

Fantefilm har produsert filmen, mens Try Opt har hatt ansvaret for uttak i sosiale medier.