RiksTV gir ekte fans mer av det de elsker

Arbeid av Hyper

RiksTV har brukt høsten til å pusse opp sin egen merkevare.

Første film, som er en del av en integrert kampanje på den nye merkevareplattformen, vises på TV i kveld og er laget av Hyper og Einar Film, med Aksel Hennie på regi.

– RiksTV har Norges mest fornøyde TV-kunder, men i arbeidet med ny merkevareplattform så vi at RiksTV hadde potensiale for å styrke merkevaren ytterligere gjennom å ta en tydeligere posisjon i markedet. Det skal vi gjøre gjennom å fronte innhold RiksTV frem til nå ikke har utnyttet potensialet i, og som vi vet folk elsker, forteller rådgiver Trine Rikardsen Weidal i Hyper.

Den største lidenskapen av dem alle 

Da kreatørteamet Dennis Tönnkvist, Kristin Selfors og Frank Nystuen fikk i oppgave å lage kommunikasjon på den nye plattformen, grep de tak i den største lidenskapen av dem alle og dro til England. Med seg på turen fikk de med seg en dyktig gjeng fra Einar film og sammen fotfulgte de en øm og langhåret fyr fra Hamar gjennom Liverpools gater. 

– Vi er stolte over å kunne tilby fantastisk film,  serie og  sportsinnhold til våre kunder. Det er dette vi nå løfter fram. For vi har virkelig mer av det ekte film-, serie- og sportsfans vil ha, avslutter Ole André Skarbøvik, kommersiell direktør i RiksTV.

 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.